اموزش بیت کوین و دیگر رمزارزها

اموزش بیت کوین و دیگر رمزارزها

اموزش بیت کوین و دیگر رمزارزها

اموزش بیت کوین و دیگر رمزارزها

تراست ولت و نحوه ارسال ارز در آن

تراست ولت چیست ؟

 تراست والت (Trust Wallet) یک کیف پول دیجیتال غیرمتمرکز و چند ارزی است.شما در هر لحظه دارایی ذخیره شده خود را بر روی این app مشاهده می‌کنید و با توجه به پشتیبانی از رمز ارزهای بسیاری برای خرید یا فروش مشکلی نخواهید داشت.

تراست ولت: معرفی کامل، دانلود، نصب و استفاده از کیف پول تراست والت (Trust Wallet)

نحوه فروش(ارسال) ارز دیجیتال در کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)

 برای فروش  و ارسال کوین و توکن از طریق کیف پول trust wallet تنها کافی است مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید: 

کیف پول تراست والت را بازکنید. 

کوین یا توکنی که قصد ارسال دارید انتخاب کنید.

 • گزینه Send را انتخاب کرده و آدرس گیرنده و مقدار رمز ارز را مشخص کنید. 

گزینه continue را کلیک کنید. 

صفحه جدیدی نمایش داده ‌می‌شود. در این صفحه جزئیات تراکنش مانند آدرس فرستنده، گیرنده و میزان هزینه‌ها نشان داده‌ می‌شود. 

درصورتی‌که قصد ارسال بیت کوین، اتریوم و یا هر کوین دیگری را دارید، گزینه‌ “هزینه شبکه/Network fee” را مشاهده‌ خواهید کرد. این گزینه برای تنظیم پرداخت حق کمیسیون ماینرها است.

 *دوستان توجه داشته باشید که شبکه ارسال یا دریافت ارز خیلی مهمه که بسترش چی باشه یعنی شما وقتی یک ارزی مثل شیبا اینو رو بخواهید انتقال بدید دوتا گزینه دارید واسه ارسال یکی شبکه BEP20  و دیگری ERC20 آدرس های جفتشون مشابه همدیگر است ولی تفاوتی که دارند تو کارمزد شبکه آنهاست . یعنی شما وقتی ارزی بربستر erc20  را بخواهید انتقال بدید نیازمند اتریوم واسه کارمزد شبکه هستید و در زمانیکه بازار در حالت نوسان شدید قرار دارد این کارمزد در بیشترین حالت gas fee قرار دارد پس همیشه حواستون به این قضیه باشه که موقع دریافت ارز در کیف پولتون شبکه درستی انتخاب کنید تا موقع ارسال همون ارز دچار ضررهای حاصل از فی شبکه بالا نشید .


لینک آپارات :  اموزش دانلود، نصب، و استفاده از کیف پول تراست والت


صرافی کوینکس و اخبار مهم آن

اطلاعیه کوینکس در خصوص تغییر آدرس واریز کیف پول کوینکس:

صرافی ارز دیجیتال کوینکس (Coinex) که به دلیل ارائه خدمات و امکان احراز هویت کاربران ایرانی و همچنین پشتیبانی از زبان فارسی یکی از محبوب‌ترین صرافی‌ها در بین ایرانیان است با ارسال ایمیلی به کاربران خود اعلام نمود که سرویس کیف پول این صرافی به‌روز‌رسانی خواهد شد و در همین راستا آدرس‌های واریز (Deposit) آن نیز تغییر خواهد کرد.


این مطلب از وبلاگ رسمی کوین کده کپی برداری شده است.

توجه!

آدرس‌های واریز (Deposit) دارایی‌ها پس از 3 ماه (3 مارس 2022) نامعتبر خواهند بود و واریز به این آدرس‌ها منجر به از دست دادن دارایی‌ خواهد شد. 

برای دیدن لیست ارز هایی که آدرس شبکه آنها تغییر کرده است کلیک کنید . 

منبع :  کوینکس

Wrapped Ether چیست?

WETH برای حل تمام این تعارضات به‌وجود آمده است. درواقع این توکن مبدلی میان اترها به توکن‌ها است. عمل تغییر، توسط یک قرارداد هوشمند صورت می‌گیرد. پس از طی این فرآیند هر اتر به یک WETH تبدیل می‌شود که ارزشی دقیقا معادل یک اتر دارد. با این تغییر شما می‌توانید WETHها را در صرافی‌ها با هر توکن دلخواهی مبادله کنید.

از طرف دیگر، اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز نتیجه کنار هم قرار گرفتن و تبادلات میان وب‌‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها با قرارداد‌های هوشمند هستند. قرارداد‌های هوشمند به این منظور طراحی می‌شوند که به واسطه اپلیکیشن‌ها بتوانند ETH یا توکن‌های مبتنی بر ERC-20 را از شما دریافت کنند و خدماتی را که مدنظرتان است به شما ارائه دهند.

رپد توکن شبکه بایننس اسمارت چین (WBSC):

همانند رپد توکن بر روی شبکه اتریوم شما می‌توانید بیت کوین و سایر رمزارزها را برای استفاده بر روی شبکه بایننس اسمارت چین (BSC) به رپد توکن تبدیل کنید. بایننس بریج (Binance Bridge) این امکان را به شما می‌دهد که دارایی‌هایی از جمله (BTC، ETH، XRP، USDT، BCH، DOT) و سایر رمز ارزها را برای استفاده بر روی شبکه بایننس اسمارت چین به توکن با استاندارد BEP-20 تبدیل کنید. بعد از ساخت این رمزارز می‌توانید از آن در پلتفرم‌های BSC یا در برنامه‌های کشت سود (Yield Farming) استفاده کنید. هزینه رپد کردن و آنرپد کردن در شبکه بایننس اسمارت چین به میزان قابل توجهی از سایر شبکه‌ها کمتر می‌باشد.

اموزش سایت کوین مارکت کپ – معرفی کوین مارکت کپ

مزایای استفاده از رپد توکن (Wrapped Token) :
در حالی که هر شبکه بلاک چین استاندارد توکن مربوط به خود را دارند به عنوان مثال (ERC-20 شبکه استاندارد اتریوم است و BEP-20 شبکه استاندارد بایننس اسمارت چین است)، با این وجود شما نمی‌توانید از توکن‌های غیر بومی بر روی شبکه‌های دیگر استفاده کنید. رپد توکن‌ها این امکان را فراهم می‌کنند تا از توکن‌های غیر بومی مختلف بر روی بلاک چین‌های دیگر استفاده کنید.