اموزش بیت کوین و دیگر رمزارزها

اموزش بیت کوین و دیگر رمزارزها

اموزش بیت کوین و دیگر رمزارزها

اموزش بیت کوین و دیگر رمزارزها

چرا باید توکن ایجاد کنم؟


توکن‌سازی به استانداردی برای سازمان‌ها و تیم‌هایی تبدیل شده است که فرصت‌های جمع‌آوری سرمایه یا ایجاد جوامع فعال‌تر را در نظر می‌گیرند.

Tokenization  یا توکن سازی در حال تبدیل شدن به یک مفهوم بسیار محبوب است که به اختصاص یک توکن به هر چیزی با ارزش در دنیای واقعی اشاره دارد. با توجه به اینکه بسیاری از کسب‌ و کارها، تیم‌ها و افراد در حال حاضر به دنبال دیجیتالی کردن پیشنهادات خود برای تراکنش‌های ساده هستند، احتمالاً توکن‌ها به یک استاندارد جهانی برای انجام تراکنش‌ها تبدیل می‌شوند. علاوه بر اینکه توکن‌ها جلوتر از منحنی هستند، خود توکن‌ها مزایای متعددی را به کاربران ارائه می‌دهند، از جمله توانایی تشویق کاربران برای مشارکت فعال‌تر در یک پروژه مالی غیرمتمرکز (DeFi). خواه این یک کسب و کار باشد یا یک دلیل، دارندگان توکن می‌توانند به راحتی ماموریتی را بپذیرند که با اهداف خودشان همسو باشد و در پاسخ به مشارکت خود جوایزی کسب کنند.

چرا اتریوم به عنوان بهترین پلتفرم برای ایجاد توکن در نظر گرفته می شود؟


اتریوم همچنان در خط مقدم DeFi قرار دارد و به کاربران امکان دسترسی به یک جامعه رو به رشد با عملکردهای متنوع را می دهد.

تا به امروز، اتریوم و سولانا (SOL) بسته به نیاز کاربر همچنان محبوب‌ترین بلاک چین هستند. با این حال، استاندارد ERC-20 در اتریوم از همان ابتدا مسیر غالب برای ایجاد توکن‌های جدید باقی مانده است و آن را به انتخاب اصلی برای موارد استفاده از سرمایه جمعی و ICO تبدیل کرده است. این استاندارد به خودی خود یک رابط کاربری ساده با قابلیت استفاده در چندین برنامه ارائه می دهد. اتریوم به عنوان پیشرو در توسعه DApp و اکوسیستمی برای بسیاری از پلتفرم‌های شناخته شده، همچنان در خط مقدم DeFi قرار دارد و آن را به انتخابی واضح با مستندات گسترده برای کسانی که اولین توکن خود را ایجاد می‌کنند تبدیل می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد