اموزش بیت کوین و دیگر رمزارزها

اموزش بیت کوین و دیگر رمزارزها

اموزش بیت کوین و دیگر رمزارزها

اموزش بیت کوین و دیگر رمزارزها

امکانات ورژن جدید سیف مون



سیف مون چیست ؟


سیف مون همچون دوج کوین، شیبا اینو و غیره به نوعی یک نوع میم‌کوین محسوب می‌شود.


سیف مون (SafeMoon) در ماه مارس سال ۲۰۲۱ (اسفند ماه ۱۳۹۹) معرفی شد. هدف این پروژه کنترل نوسانات قیمتی در بازار ارز‌های‌ دیجیتال بود. سیف مون با سرو صدای زیاد و شعار پیش به سوی ماه پا به بازار ارزهای دیجیتال گذاشت. در اواسط دسامبر سال ۲۰۲۱ (آذر ماه سال ۱۴۰۰) سیف مون به منظور بهبود سرعت، امنیت و کیفیت پلتفرم خود از  ورژن ۲ رونمایی کرد.



معرفی پروژه SafeMoon؛ آیا توکن سیف مون واقعا به ماه می‌رود؟


یکی از نکات جالب دیگری که سیف مون برای افزایش انگیزه کاربران این پلتفرم استفاده می‌کند، دریافت ۱۰ درصد کارمزد از کاربرانی است که قصد فروش توکن‌های خود را دارند. این ۱۰ درصد کارمزد نصف شده و به دو قسمت مساوی ۵ درصدی تقسیم می‌شود. یکی از پنج درصدها بین سایر مالکان سیف مون توزیع می‌شود و پنج درصد دیگر مجدد نصف می‌شود. نیمی از آن صرف خرید کوین BNB می‌شود و نیم دیگر به‌صورت خودکار با کوین BNB خریداری شده در قالب یک جفت ارز برای تامین نقدینگی وارد صرافی پنکیک سواپ می‌شود. روش به کار برده شده توسط SafeMoon به منظور تشویق مالکان توکن سیف مون به نگهداری آن و گرفتن انگیزه از فروشندگان آن برای فروش است.


هدف از راه‌اندازی سیف مون ورژن ۲ چیست؟


طبق گفته سازندگان پروژه سیف مون این به‌روز‌رسانی برای تبدیل SafeMoon به یک پروژه وب ۳ انجام می‌پذیرد.

پروژه سیف مون در ورژن ۲ خود سعی داشته تا با یک رابط کاربری (UI) جدید بتواند طیف بیشتری از کاربران را به این پروژه جذب کند.

قرارداد هوشمند ورژن ۲ بهبود یافته است.

سیف مون قصد دارد تا کیف پول و صرافی اختصاصی خود را راه‌اندازی کند. شبکه سیف مون اعلام داشته تا زمانی که از کارکرد درست شبکه جدید خود اطمینان حاصل نکند، از آن بهره‌برداری نخواهد کرد.


مزایای سیف مون ورژن ۲ نسبت به ورژن ۱ چیست؟

 

کاهش کارمزد معامله از ۱۰ درصد به ۲ درصد به منظور استفاده بیشتر توسعه‌دهندگان از سیف مون برای ساخت پلتفرم‌های مختلف.

امنیت بالاتر ورژن ۲ در مقابل تهدید‌های مختلف. قرارداد هوشمند سیف مون با استفاده از یک لیست سیاه می‌تواند در برابر خطرات از این شبکه محافظت کند.

کارآمدی بیشتر توکن SFM به دلیل کاهش کارمزد معاملات از ۱۰ درصد به ۲ درصد. پس از آپدیت سیف مون به ورژن ۲ توکن‌های SFM فقط به منظور هولد کردن استفاده نمی‌شوند و کاربران برای تبادلات روزانه می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

افزایش حجم معاملات به دلیل کاهش تعداد توکن‌های ورژن ۲.

امکان اضافه کردن استخر‌های نقدینگی جدید در ورژن ۲ سیف مون.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد