اموزش بیت کوین و دیگر رمزارزها

اموزش بیت کوین و دیگر رمزارزها

اموزش بیت کوین و دیگر رمزارزها

اموزش بیت کوین و دیگر رمزارزها

معایب خرید زمین مجازی در متاورس


مزیت خرید زمین در دنیای دیجیتال، این است که می‌توانید از طریق آن‌ کسب درآمد کنید؛ اما به هر حال، هر نوع روش سرمایه‌گذاری معایبی را نیز به همراه خواهد داشت و این­‌گونه نیست که همیشه فاکتورهای مثبت داشته باشد.

 به همین دلیل، خرید زمین و سرمایه‌گذاری در دنیای دیجیتالی نیز می‌تواند معایب خاص خود را به همراه داشته باشد. اولین موردی که می‌توان آن‌ را جزو مهمترین معایب خرید زمین در متاورس به حساب آورد، مرتبط بودن ارزش زمین به قیمت ارزهای دیجیتال(اتریوم ، بیت کوین و..) خواهد بود.

 اگر شما چند سال پیش قصد خرید ملک در دنیای دیجیتالی را داشتید، کافی بود چند صد دلار برای این کار هزینه کنید، اما امروزه به علت رشد قیمت رمزارزها، اگر بخواهید زمینی در فراجهان بخرید، حداقل نیاز به ۱۳هزار دلار سرمایه خواهید داشت. حال اگر قیمت ارزها پایین بیاید، قیمت زمین شما نیز کاهش یافته و سرمایه شما افت خواهد کرد. علاوه بر این، هیچ آینده خاصی را نمی‌توان برای متاورس در نظر گرفت. با وجود اینکه همه از آینده درخشان دنیای دیجیتال صحبت می‌کنند، ممکن است‌ همه­ چیز طبق برنامه پیش نرود. به همین علت، این احتمال نیز وجود دارد که در اتفاقی غیر­منتظره، متاورس کلاً جمع شود و دیگر چیزی به اسم دنیای دیجیتال وجود نداشته باشد.

 

در صورتی که چنین اتفاقی بیفتد، زمین خریداری­ شده که در واقع سرمایه شماست، به‌­طور کامل‌ از بین خواهد رفت‌. این در حالی است که، اگر آن زمین را در دنیای واقعی خریداری کرده بودید، هر چقدر که قیمت ملک افت کند، باز هم یک زمین برایتان خواهد ماند و سرمایه‌­تان به­‌طور کلی سوخت نخواهد شد. پس اگر قصد خرید زمین در متاورس را دارید، بهتر است قبل از اقدام، حتماً همه معایب و جنبه‌های منفی این نوع سرمایه‌گذاری را نیز در نظر بگیرید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد