اموزش بیت کوین و دیگر رمزارزها

اموزش بیت کوین و دیگر رمزارزها

اموزش بیت کوین و دیگر رمزارزها

اموزش بیت کوین و دیگر رمزارزها

کدام پروژه‌های متاورس برای هولد کردن بهتر است؟



معرفی بهترین ارزهای متاورس

قرار بر این است که در ادامه سه مورد از بهترین و موفق ترین پروژه ها و ارزهای متاورس را به شما معرفی کنیم:

معرفی رمزارز Decentraland MANA

یکی از بهترین رمزارزهای دنیای متاورس ارز MANA است که تا حدودی به عنوان بیت کوین ارزهای متاورس شناخته می‌شود. این ارز از آن جهت با بیت کوین شباهت دارد که تاکنون در میان بهترین ارزهای متاورس بوده است:

رمزارز مانا ، رمزارز بومی Decentraland است و افراد می‌توانند در آن مواردی را تبادل و خرید و فروش کنند. رمزارز مانا بر روی شبکه ERC-20  ایجاد شده است بدین معنی که برای ارسال یا دریافت آن باید بر روی بستر ERC-20 اتریوم اقدام کنید.

 مانا یک توکن NFT محسوب می‌شود و قابلیت حاکمیتی را به کاربر می‌دهد. منظور از قابلیت حاکمیتی این است که برای کسب مالکیت هر چیزی در متاورس باید سند مالکیت داشته باشید. مانا این سند مالکیت را برای شما فراهم می‌کند.

این پروژه توسط یک شرکت بزرگ پشتیبانی می‌شود. Decentraland توسط Ariel Meilich و Esteban Ordano تأسیس شد - که هر دو از سمت‌های اصلی این پروژه کنار رفته اند، اما همچنان در کنار Decentraland به عنوان مشاور کار می‌کنند.

 آقای Ordano قبل تر در شرکت بیت پی، یکی از بزرگترین شرکت‌های تکنولوژی، به عنوان مهندس نرم افزار فعالیت کرده است.

اولین بار نام این رمزارز در سال 2018 و در بازی Stone Age مطرح شد.از آن به بعد، Decentraland (MANA) خود را به عنوان یک پلتفرم واقعیت مجازی با استفاده از بلاک چین اتریوم تعریف می کند که به کاربران امکان ایجاد،تجربه و کسب درآمد از محتوا و برنامه‌ها را فراهم می کند.

 

معرفی رمزارز Sandbox


رمزارز The Sandbox در سال 2011 توسط Pixowl و درطی معرفی بازی Sandbox راه اندازی شد و در سال 2018 به قیمت 5 میلیون دلار به شرکت دیگری فروخته شد.  در همان سال رمزارز بومی Sand به وجود آمد.

Sandbox خود را یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین معرفی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال را در قالب یک بازی ایجاد کرده و خرید و فروش کنند. این پروژه شاهد پشیرفت‌های بسیاری بوده است بدین ترتیب که توانسته است 5 میلیون دلار سرمایه و 10 میلیون کاربر فعال را جذب کرده است

این ارز هم مانند Mana، یک توکن ERC-20  است و برای دریافت یا انتقال آن باید بر روی شبکه اتریوم اقدام کنید.

آرتور مادرید یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Pixowl است که به عنوان یک نیروی محرک The Sandbox شناخته شده است. سباستین بورگت همچنین یکی از بنیانگذاران Pixowl است و به عنوان مدیر اجرایی این شرکت فعالیت می‌کند.


معرفی رمزارز Enjin Coin


این رمزارز برای اولین بار در سال 2009 و در کشور سنگاپور توسط ویتک رادومسکی و ماکسیم بلاگوف معرفی شد. ویتک رادومسکی، کد یکی از اولین توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را نوشت و همچنین یکی از نویسندگان استاندارد توکن اتریوم ERC-1155 است و به عنوان مدیر ارشد توسعه فناوری این پروژه و ماکسیم بلاگوف به عنوان مدیرعامل مشغول شده و مسئولیت هدایت خلاقانه شرکت را بر عهده گرفت.

این شرکت در سال 2017 ارز انجین کوین را به بازار را به جهت تامین نقدینگی شرکت خود ارائه کرده و توانست همکاری شرکتهایی مانند مایکروسافت، BMW، سامسونگ را جلب کند.

انجین کوین در اصل در عرصه بلاک چین بسترهای ارز‌های مختلف گیمینگ رو با هم مرتبط می‌کند و بین آن‌ها به واسطه Engin Network یک راه ارتباطی ایجاد می‌کند. به توسعه دهندگان بازی اجازه می‌دهد تا آیتم‌های درون بازی را در بلاک چین اتریوم تبدیل به توکن کنند. ارزEnjin Coin، که یک توکن  ERC-20 است برای پشتیبانی از دارایی‌های دیجیتالی که با استفاده از پلتفرم آن منتشر می‌شود، استفاده می‌شود، به این معنی که با استفاده از ان می‌تواند مواردی را با ارزش واقعی خرید، فروخت و معامله کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد